Latest topics
bebač 1-20
zelembara 20-50
tipko 50-100
bomber 100-200
lingua 200-500
spikač 500-1000
mr.spika 1000-2000
guru 2000-5000
master 5000-10000
alfa i omega 10000 +
zelembara 20-50
tipko 50-100
bomber 100-200
lingua 200-500
spikač 500-1000
mr.spika 1000-2000
guru 2000-5000
master 5000-10000
alfa i omega 10000 +
Kazetno brdo
+5
girdeaux
NAVIGATOR
Šimun
lonewolf
Ercimir
9 posters
FORUM PREŽIVLJAVANJA, BUSHCRAFTA, PUSTOLOVINE I PRIRODE :: FOTO I VIDEO GALERIJE :: MOJA FOTO I VIDEO REPORTAŽA
Stranica 1 / 1.
Kazetno brdo
Dakle... ova reportaza mozda je malo 'siromasnija' i mozda ne tako zanimljiva ali buduci da sam amater i buduci ovo je bio moj prvi samostalni bushcraft izlet to ce te mi oprostit.
Kakogod, krenuo sam oko 7 ipo ujutro a buduci da zivim u jednom naselju pokraj Šibenika udario sam prečicom koja je vodila pokraj groblja te se uputio među prvim brdima.
Na groblju spomenik s natpisom: 'Drugovi mi živimo vaš san'
Tragovi neke manje zivotinje, pretpostavljam zeca
evo i mene s laganim podocnjacima od neispavanosti
Ulaz u špilju... cini se da su neki momci koji su prije navratili ovdje odlucili malo pisati autolakom i raditi nered sto mi se nikako ne svida ali eto...
Spilja navodno vodi kroz citavo brdo ali to nikad se nisam osobno upustio u avanturu da to istrazim... ali mozda jednog dana
Nazalost nisam imao odgovarajucu svjetiljku pa nisam duboko ulazio. Slike su slikane cisto da ovdje pokazem par fotki
U spilji sam, buduci da sam i prije svracao do nje, znao cesto naletjeti na sismise ali ovaj put ih nazalost nisam uocio... a s time ni slikao
Jedan simpaticni spajder
Kaktus
Nakon sto sam se popeo na brdo i nakon nekoliko kilometara pjesacenja dosao sam do Dubrave (da i mi imamo jednu) te do nekoliko hektara netaknute šume u koju sam sa zadovoljstvom uletio.
Nakon nekog vremena odlucio sam se utaboriti i ovako je mjesto izgledalo prije nego su ga moje ruke uredile